دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

من مجتبی شکوری رو وقتی شناختم که یه پست راجع به نجفی و اتفاقات مربوط به میترا استاد گذاشته بود. پستشو خوندم و دوست داشتم، سیوش کردم.. یعد چند بار دیگه اسمش جسته گریخته به گوشم خورد و اینستاشو پیدا کردم و چند ویدیوی کوتاه ازش دیدم.

و اسمش همین طور گوشه ذهنم بود تا اینکه یه روز در موردش سرچ کردم داستان زندگیشو شنیدم و الان دیگه شنیدن برنامه حال خوبش توی کتاب باز برام یه روتین روزانه شده.

ادمهایی مثل ایشون بیش باد!

پ.ن: اسم پست از قسمتی از داستان زندگی ایشون گرفته شده.

  • روزالیند فرانکلین

برای اونایی که درس خوندن دیگران بهشون انگیزه میده...... برین یوتیوب (علیه السلام  یا سلام الله علیها ؟؟) و کلمه study with me  رو سرچ کنین... یه عالمه ویدیو براتون میاد که توش ملت از درس خوندناشون فیلم گرفتن و گذاشتن... با موزیک بدون موزیک... حتی به صورت زنده و لایو ... با مدت زمانهای مختلف از یک ساعت تا 16 ساعت.

خب به نظرم اینکه بدونی یکی داره مثل تو تلاش میکنه انگیزه ت رو زیاد میکنه. اینم این روزها که کمتر کسی رو میبینم شاید مفید باشه.

پ.ن: حس میکنم سلام الله علیها بیشتر به یوتیوب میاد:))

  • روزالیند فرانکلین

تمرکز1

۱۸
تیر

یه سخنرانی خوب در مورد تمرکز

پیشنهاد میکنم این سخنرانی رو گوش کنین

زمان : 15 دقیقه

https://www.youtube.com/watch?v=xF80HzqvAoA

  • روزالیند فرانکلین

کتاب

۱۶
تیر

فکر میکنم وقتی دارم میمیرم یکی از حسرتهایم اینه که چرا بیشتر کتاب نخوندم... کتاب جز چند اختراع مهم بشر بوده.. زبان.. جمله.. کلمه.. اینا از هر اختراعی پایه ای تر و مهم تر هستند.. بنیادین هستند...  کتاب خوندن یه فرآیند بازگشت ناپذیره... شما بعد خوندن یه کتاب تغییراتی میکنین که هیچ وقت بر نمیگردی به حالت قبل خوندنش.. چیزایی میدونی که قبلا نمیدونستی  یه کتاب خوب شما رو میکشه به سطح بالاتری از اونچه که بودین... مثلا فک کنین شما کتاب یا مقاله یه استاد دانشگاه در یک زمینه رو خوندین... پس شما در اون زمینه تقریبا در حد نگارنده بالا رفتین و دارین در اون سطح جستجو میکنین...

میدونم قیمت کتاب بالا رفته اما فک کنین شما دارین نتایج و دست رنج  چند ساله یه نفر رو با مثلا 50 هزار تومن میخونین... به نظرم بازم قیمتش عالیه. این جور نیست؟

 

  • روزالیند فرانکلین

آلاله غنچه کرده کاش بودی و میدیدی

کبوتر بچه کرده کاش بودی و میدیدی

گلها چشم انتظارن تا از در برسی تو

گلها غرق بهارن کاش بودی و میدیدی

میگن وقتی قاصدک رو دوش گل سواره

خوشبختی میاره کاش بودی و میدیدی

یه قمری توی ایوون داره لونه میذاره

میگن اومده کاره کاش بودی و میدیدی

 

در پرواز اتوبوسی ای که از شیراز به تهران داشتیم یکی از همسفران در تمام مدت طول پرواز با صدااای بلند هایده پلی کرده بود :)) جالب بود که که مهماندار و بقیه هم چیزی نمیگفتن :/

حالا این تکه شعر افتاده توی دهنم هی میخونم کاش بودی و میدیدی....

  • روزالیند فرانکلین

امروز از ته قلبم دعا کردم واسه پدر و مادرم که تمام تلاششون رو کردن واسه بزرگ کردن ما. زندگی ما شاید که نه حتما ایده آل نیست به چشم خیلیا ممکنه خیلی نقص و کمبود داشته باشه اما من راضیم و میبینم که تمام سعیشونو کردن. امروز دعا کردم برای هردوشون که خدایا این دو نفر منو توی خونه شون راه دادن نگم داشتن روی سر و چشم هم نگه داشتن. درخواستهامو اجابت کردن.  خدایا تو هم قصری برپا کن براشون و  دو تا فرشته برای نگهداریشون بگمار و درخواستهاشونو رد نکن.. یه رود از شکلات هم وسط قصرشون باشه :) به هر حال منم میخوام‌سر بزنم بهشون :))

خدایا تنشون سالم و دلشون خوش باشه . الهی آمین :)

  • روزالیند فرانکلین