دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

study with me با یوتیوب سلام الله علیها

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۳ ق.ظ

برای اونایی که درس خوندن دیگران بهشون انگیزه میده...... برین یوتیوب (علیه السلام  یا سلام الله علیها ؟؟) و کلمه study with me  رو سرچ کنین... یه عالمه ویدیو براتون میاد که توش ملت از درس خوندناشون فیلم گرفتن و گذاشتن... با موزیک بدون موزیک... حتی به صورت زنده و لایو ... با مدت زمانهای مختلف از یک ساعت تا 16 ساعت.

خب به نظرم اینکه بدونی یکی داره مثل تو تلاش میکنه انگیزه ت رو زیاد میکنه. اینم این روزها که کمتر کسی رو میبینم شاید مفید باشه.

پ.ن: حس میکنم سلام الله علیها بیشتر به یوتیوب میاد:))

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۴/۲۳
  • ۱۲۹ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۶)

  • سُولْوِیْگ 🌌
  • یوتیوب ة نداره، نباید بگیم علیه‌السلام؟ =) 

    پاسخ:
    من حس کردم یه اسم هست مثل ساسان و سمیرا مثلا :) یعنی حس کردم الزاما نباید ه داشته باشه تا مونث باشه باید به شخصیتش توجه بشه :))
    حالا  با توجه به شخصیتش نظرت چیه؟ علیه السلام ؟ یا سلام الله علیها؟ :))
  • سُولْوِیْگ 🌌
  • خیلی سخته!

    ولی به نظر منم سلام‌الله‌علیها بیشتر بش میاد. :دی

    اصلا مگه چاه(بئر) مونث نمی‌شه مثلا؟ یا زمین؟

    یکی از ملاک‌هاش اصلا داشتن صفت زایندگی و زایشه! XD

    پاسخ:
    چه جالببب... واقعاها... مگه یوتیوب هر روز هزار ویدیوی جدید نمی زاید؟ :))))))))))))))
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • فقط این منطقی که باش نتیجه گرفته شد یوتیوب مونثه =)))

     

    من یه بار یکی از این ویدیوها ۲۵ دقیقه‌ای‌شو گذاشتم بعد همه‌ش فکر می‌کردم خب من اگه ویدیو پلی کردم باید ببینمش :)) هی وسط کارم (که با لپ‌تاپ بود) می‌رفتم سرک می‌کشیدم ببینم هنوز مشغول درس خوندنه یا نه :دی

    بدی‌شون اینه که خیلی حجم می‌خورن :(

    پاسخ:
    زایش=))))
    من از اینا پلی میکنم که صدای خود محیط هست و موزیک روشون نیست.. یعد صدای تایپ و ورق زدن میاد انگیزه میده که منم ایدامه بدم.
    اره حجمشون زیاده
    دیدی لعنتیا چقدر درس میخونن؟ یکیشون هست از 8 صبح درس میخونه تا 2 نصف شب. هر روززززززززززززز
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • آره صدای محیطم خیلی خوبه. اولین بارم از طریق خودت باهاش آشنا شدم :) دقیقا آدم حس می‌کنه تو همون محیط نشسته باعث میشه خودشم کار کنه.

     

    خیلییی! من که ویدیوهای اونا رو بازم نکردم استرس می‌گیرم :))

    پاسخ:
    آره صدای اون کافی شاپه...
    وااای فاطمه یه چیز خیلی بانمک دیگه پیدا کردم که توی یه پست جداگونه مینویسم... فک کنم اینم دوست داشته باشی

    توجه کردی اینایی که زیاد درس میخونن اکثرا چینی هستن؟؟؟
  • هلن پراسپرو
  • میدونم منطقی نیست، ولی خب، چون لباسش قرمزه باید مونث باشه دیگه؟ مذکر هم می پوشه قرمز، ولی قرمز انقدر جیغ؟

    پاسخ:
    چرا منطقی نباشهههه؟؟؟ خیلی هم دلیل خوبیه ; )
    بیا دو تا دلیل خوب پیدا کردیممم...چهار تا شه حرکت میکنیم :))
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • پس منتظرم :)

     

    راستش اونایی که من دیدم بیشتر دانشجوهایی بودن که تو انگلیس پزشکی می‌خونن :)) و چند تا هم از اینا که کارشون ویدیو ساختنه، ینی شرط می‌بندم تو ویدیوهای study with me شون هم داشتن ویدیو ادیت می‌کردن :))

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی