دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

لحظه دارچین

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۵ ب.ظ

من مجتبی شکوری رو وقتی شناختم که یه پست راجع به نجفی و اتفاقات مربوط به میترا استاد گذاشته بود. پستشو خوندم و دوست داشتم، سیوش کردم.. یعد چند بار دیگه اسمش جسته گریخته به گوشم خورد و اینستاشو پیدا کردم و چند ویدیوی کوتاه ازش دیدم.

و اسمش همین طور گوشه ذهنم بود تا اینکه یه روز در موردش سرچ کردم داستان زندگیشو شنیدم و الان دیگه شنیدن برنامه حال خوبش توی کتاب باز برام یه روتین روزانه شده.

ادمهایی مثل ایشون بیش باد!

پ.ن: اسم پست از قسمتی از داستان زندگی ایشون گرفته شده.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۴/۲۹
  • ۱۲۰ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۲)

  • فاطمه ‌‌‌‌
  • روزااالیییند😍

    من برنامه‌های مجتبی شکوری تو کتاب باز رو جسته گریخته دیده بودم ولی هیچ‌وقت نشده بود که مرتب دنبالش کنم. تا چند روز پیش که یه پادکست پیدا کردم که همه‌ی بخشایی که تو کتاب‌باز حرف زده رو گذاشته. اسم پادکستش اینه: توسعه‌ی فردی با مجتبی شکوری. الان چند روزه منم دارم گوش می‌دم :)

     

    آخ آخ لحظه‌ی دارچین :((

    پاسخ:
    فاطمهههه :*
    چه خوب مرسی از معرفی پادکست حتما گوش میدم.
    کتابهایی هم که معرفی میکنه خیلی خوبن.

    منم با همون برنامه کتاب باز باهاش اشنا شدم

    البته یکی ویدئوی اون برنامه رو برای دیدن معرفی کرده بود.

     

    ادرس اینستاش رو داری؟ من میخوام

    پاسخ:
    بله بفرمایید

    mojtaba_shakoori

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی