دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

مستندهای جذاب

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۰۳ ق.ظ

من واقعا از تماشای مستند لذت میبرم... معمولا وقت غذا خوردن هم زمان مستند هم نگاه میکنم. این مدت سه تا مستند خوب دیدم

1. توران خانوم (گوشه ای از زندگی خانم توران میرهادی)

2. همه درختان من ( گوشه ای از فعالیت خانم مه لقاح فلاح)

3. درون مغز بیل (بیل گیتس)

 

مستند توران خانوم رو یه جور خاصی دوست داشتم. مخصوصا اون جمله درخشان که میگفتن " رنج بزرگ رو به کار بزرگ تبدیل کنید"

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۷/۱۱
  • ۱۳۶ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۲)

  • هلن پراسپرو
  • جمله تون یاد یه جمله دیگه انداختم.

    A Lesson without pain is meaningless.

    مطمئن نیستم البته چطوری به هم ربط دارن...ولی خواستم بگمش.:)

    پاسخ:
    چه جمله قشنگی.. ربط داشت اتفاقا... مرسی :))

    پیشنهاد میکنم سری مستند up رو هم ببین

     

    یه سوال. مستند توران خانم رو از فیلیمو دیدی؟ من چند ماه پیش میخواستم ببینم فقط توی فیلیمو پیداش کردم و ارزش نداشت برای یه مستند اشتراک بخرم

    پاسخ:
    سرچش کردم چه مستند خوبی
    مرسی از معرفی :)
    بله از فیلیمو دیدم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی