دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

ذوق یادگیری اولین ها

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۹ ب.ظ

یادگیری با خودش ذوق و شعف میاره... من با یادگیری هر مطلب جدید چشام ستاره ای میشه (یادگرفتن نه خوندن)... اما واقعیت اینه که یادگرفتن هر چیزی یه حس کمینه ذوقی رو با خودش میاره.. ذوقی که شاید در بقیه لحظات روز نباشه... گاهی من خودم اینو فراموش میکنم.. با خودم گفتم اگه روزی هم دستاورد علمی ندارم میتونم حس زنده بودن رو با یه دستاورد ساده دیگه عوض کنم... دستاورد امروز من سوت زدن با دو دست بود... و خب خوشحالیم دقیقا به اندازه یه پسر پنج ساله ای بود که امروز برای اولین بار از پدرش که خیلی هم بهش میباله سوت زدن رو یاد گرفته.. همون قدر خوشحال :)

  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۱)

  • زهرا یگانه
  • من هم به این مورد دقت کرده م، وقتی عمیقاً احساس شعف کردم که یک چیز به درد بخوری یاد گرفته بودم.

    پاسخ:
    درخشش چشما توی لحظه بعد یادگیری های عمیق خیلی نابه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی