دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

اندر احوالات غریبه های خیر

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۵۸ ق.ظ

امشب من از صحبت چهارساعت و نیمه با یه خواستگاری برمیگردم که شاید هیچ وقت دیگه همو نبینیم. اما همین صحبت ها زمینه ساز یه تفکر طولانی در خلوت خودم شد. تفکری که حال روحی و روانیمو بعد مدتها کلنجار رفتن با خودم خیلی بهبود داد و منو به نتایج خوبی در مورد خودم رسوند.

ای غریبه مرسی که زمینه ساز خیر شدی :)

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۳/۰۷
  • ۱۵۴ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۳)

بعضی هم صحبتی ها و هم نشینی ها خیلی روی ادم تاثیر میزارن و ادم رو به فکر فرومیبرن.

حتی اگه یکبار توی تمام زندگی اتفاق بیافتن.

به نظرم خدا اینهارو میفرسته تا ادم مسیرش رو روشن تر کنه و توی مسیر اصلی برگرده.

پاسخ:
دقیقاااا... و خیلی موافقمممم... گاهی ادم وسط یه ماجرایی میفهمه چقدر باارزشه و باید خودشو بغل کنه.
  • شارمین امیریان
  • سلام.

    من فکر میکردم شما پسری🤔 الان اسمت رو سرچ کردم دیدم حتی روزالیند هم دختره 😉

    پاسخ:
    چرا فک میکردی من پسرم ؟ :)
  • شارمین امیریان
  • روزالیند فرانکلین رو نمیشناختم به نظرم اسم پسرونه می اومد. 

    یه وقتایی پستهات رو میخوندم با خودم فکر میکنم چقدر این پسر، کارها و حرف زدنهاش دخترونه س 🤦‍♀️😂

    پاسخ:
    الان که اینو گفتی رفتم با دید قبلیت به پستام نگاه کردم کلی خندیدم :) مخصوصا اون پستی که ماسک صورت گذاشته بودم :))
    احتمالا واسه این عجیب غریب بودن پسره دنبالش میکردی؟ میخواستی ببینی سرنوشت همچنین آدمی چی هست؟ :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی