دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

کاغذ بی خط

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۰۴ ب.ظ

دیروز کاغذ بی خط رو دیدم... اصلا خوشم نیومد.. خیلیا دوسش دارن.. خیلیا روش غیرت دارن و معتقدند شبیه هامونه اما واقعا فیلمی نبود که من دوست داشته باشم.. فیلم سیاه و سفیدی بود.. واقعی نبود .. یه کاراکتر رو  یه جوری نشون میده که تو از ته دلت عاشقش شی .. مثل رویا.. خوشگل، خلاق، جذاب، حاضر جواب، مادرخوب، همسرخوب.. در مقابل یه نفر احمق بیشعور و بی جنبه حسود و با خوی وحشی

کلام خاصی هم ردو بدل نمیشه که مشکل رو عنوان کنه... یعنی دو تا ادم نابالغ 12 سال نشستن به زندگی ، بعد 12 سال رویا، فرشته قصه خواسته ای داره که از گرگ قصه میخواد... اما نمیگه و میشینه داستان مینویسه و جای تعجب داره که آقا گرگه بد، خام میشه و در نهایت قبول میکنه.

عمق فاجعه برای من اون وقتی بود که مرد تهدید میکرد با ساطور دست زنشو بزنه... دو سه صحنه خشونت دیگه هم بود که واقعا عجیب و غیر باور بود.

انتظاراتی که از فیلم دارم اینه که واقعی باشه...ادماش خاکستری باشن.. همه اشتباه کنن.. قهرمان پروری نکنن.. شعاری نباشه.. به مذهب و سیاست به صورت مستقیم پیوند نخوره.. جنبه های جنسی تابلو و شوخی های جنسی آزار دهنده نداشته باشه (چیزی که این روزا بسیار در فیلم ها دیده میشه) به لحاظ روانی بشه با همه افراد همراه شد.. شخصیت پردازی فیلم قوی باشه و کاراکترهاش قابل باور باشه ...

 شما چه فیلمایی رو دوست داشتین که از ته دل راضیتون کرده؟

 

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۱/۲۴
  • ۱۴۲ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۴)

فیلمهایی با شخصیت خای خاکستری(همونطور که گفتید) گذشته های قابل باور، عشق هایی کخ در طول داستان بوجود بیاد، نه اینکه اول داستان بگن من عاشق فللانیم و ما هم نباید بپرسیم چرا چون عشق که منطق و دلیل نمی خواد..

فیلمایی درباره تلاش...امید به بهتر شدن...نه فقط وجود مشکلها. شخصیت های ناتوان نداشته باشه، مثل فیلمهای اجتماعی و سیاهنما

تبریک میگم بابت سایت مفید و مطالب جذابتان واقعا لذت بردم.

راستی چرا از پکیج های افزایش رتبه و سئو سایت شیک رنک استفاده نمی کنید ؟
لینک هاشو می زارم دوست داشتید یه سر بزنید.
 
 
 
 
با آرزوی پیشرفت روز افزون

سلام

ایرانی؟ چیزی یادم نمیاد شاید عشق و هیاهو یا همچین اسمی که نویدمحمدزاده و طناز طباطبایی بازی کردن، فیلمهای نرگس آبیار، اکسیدان😁

 

 

پاسخ:
غیر ایرانی هم اکی هست :))
واای از اکسیدان :)) من توی این قرنطینه اکسیدان رو برای خانواده گذاشتم بعد هزار بار معذرت خواهی کردم ازشون که ببخشید من نمیدونستم غیرخانوادگیه :))

ایرانی هایی که یادم موندن (( من)) ساعد سهیلی اگه اشتباه نکنم البته فیلمش خیلی خاصه همه دوس ندارن. 

دوران عاشقی و اون فیلم نعمت الله با لیلا حاتمی و کورش تهامی که الان اسمش یادم نمیاد :) 

خانم اسلون/بازی پول اگه اشتباه نکنم/ لیدی مکبث که سال 2016 ساخته شده/ آی تونیا.. اینارم خیلی دوست دارم بشخصه

سریال خانم میزل شگفت انگیز عالیه هم فانه هم پر نکات جذاب/سریال مد من که عاشق دانلد دریپرش میشی و خود سریال که بهت تجربه زندگی میده/ گریزآناتومی بخصوص فصلهای یک تا 12 اش که رومانس و درامش تو نوسان خوبیه. و اگه سریال هیجانی دوست دارید همین خانه اسکناس معروف اسپانیایی عالیه.

 

 

پاسخ:
مرسی من از اینایی که معرفی کردین خانم اسلون  و خانم میزل رو دیدم و هر دو رو هم دوست داشتم. باقیشونم نگاه میکنم.. ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی