دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

family dance

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۳۰ ق.ظ

من بالاخره تونستم یه رقص سه نفره با پدر و مادر داشته باشم. هوراااااااا :))) در واقع میتونم بگم این پربارترین دستاورد دوران قرنطینه من بوده :)))

جدی میگم ... دلیلشم اینه که من توی تمام دوران زندگیم ندیدم مادر پدرم برقصن.. حتی توی مراسم ازدواجشونم پا نشدن قر بدن... یعنی اینقدر از رقصیدن بدشون میاد... این تنفر هم از اینجا میاد که خب قبلا واقعا کسی توی مراسمها نمیرقصیده.. یه گروه متشکل از نوازنده خواننده و رقاص دعوت میکردن که بیایند و مردم رو سرگرم کن.. بهشون میگفتن مطرب :)) گویا توی ذهنیت جامعه مطربها جز اقشار محبوب نبودند.. حتی میگن با مطرب جماعت وصلت نمیکردن... هنوز هم اگه دیده باشین قدیمی ترها از رقصیدن بدشون میاد یا دوست ندارن حرفه فرزندشون نوازندگی باشه..  مخالفتسون به دلایل مذهبی نیس... در حد خانواده نمیدونن که فرزند ناخلفی داشته باشن که مطرب باشه...

من توی این چنین خانواده ای بزرگ شدم که در جواب خواهشهای من برای رقصیدن جواب میدادن مگه ما مطربیم :))) اما من.. من از کودکی علاقه زیادی به رقص و آواز و موسیقی داشتم و روایت است که اولین کاری که بعد از ایستادن انجام دادم رقصیدن بوده.. یعنی ماهها تلاش کردم تا روی پاهام بایستم و در حالی که یه دستم به دیوار بوده با دست دیگه م قر میومدم :)) 

برای من رقص ورزشه.. هنره..  اما یه هنر حیلی خصوصی... این مدت تمام تلاشمو کردم که این هنر رو به خانواده هم منتقل کنم.. و بعد از کلی مقاومت موفق شدم.. انصافا جا داره این موفقیت رو به جامعه هنری تبریک بگمم :))

لحظات فوق العاده شاد و قشنگی داشتیم...شما هم برقصین... امشب.. با هر کی دارین زندگی میکنین.. فرقی نداره... هم خونه... مادربزرگ.. والدین...یا تنهایی.. پاشین یه آهنگ شاد بذارین و برای چند ثانیه به هیچی فکر نکنین :))

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۱/۱۷
  • ۱۴۰ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی