دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

استفاده از white noise

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۱۱ ب.ظ

شاید شما هم یکی از کسایی هستین که به سر و صدا خیلی حساسین و به هر دلیل تمرکز یا حتی خوابیدن براتون سخته... بعضیا موسیقی رو پیشنهاد میدن.. اما خود موسیقی باعث حواس پرتی میشه. پس اگه دارم کار عمیق انجام میدم چه طور توی محیط پر سر وصدا تمرکز کنم؟جوابش استفاده از ویس های white noise  هست. این نویزها با داشتن فرکانس های مختلف میتونن سر و صدای اطراف رو تا حد خوبی براتون بپوشونن و در عین حال باعث جلب توجه شما به خودشون هم نمیشن. برای خواب هم کاربرد دارن. مثلا این یکی رو گوش کنین که حاصل ضبط کردن صداهای توی یه کافه هست که دارن به زبانی غیر از زبان فارسی صحبت میکنن.

https://soundcloud.com/user-339079738/ambient-coffee-shop-sounds-for-studying-and-relaxation-hq-white-noise-cafe-sounds

  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۲)

مرسی بابت معرفی این نوع صوت. پیداش کردم و خیلی بدردم خورد.

پاسخ:
خواهش میکنم خوشحالم که به دردتون خورده :)

یادم افتاد که یادم رفته بود بابت معرفی این مدل موسیقی/صوت/نویز... هر چی که هست ازت تشکر کنم :))

پاسخ:
خوشحالم که گوش کردی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی