دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

دولینگو جغد هوشمند

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۲۴ ب.ظ

در این دوران قرنطینه که توی خونه موندم و دورم از دانشگاه و محیط آکادمیک حس کردم اگه یه روتین روزانه برای خودم نداشته باشم و چند تا سرگرمی خوب احتمال جنون بالا میره.چقدرررر انفرادی مجازات سنگینی هست. فک کنین ما الان همه جور به وسایل ارتباطی دسترسی داریم .. با کسانی هستیم که دوسشون داریم... و هر چند روز هم برای خرید مایحتاج بیرون میریم اما بازم حال روحی خیلیا خوب نیست و دارن کم میارن.

برای افزایش جذابیت این روزها، تصمیم گرفتم روزانه ساعتی رو اختصاص بدم به آموزش و آشنایی با زبان آلمانی.با اپ رایگان duolingo هم شروع کردم. 8 سطح داره. من دارم سطح 1 رو تموم میکنم... البته نمیشه گفت آخرش با این اپ میتونین زبان رو به خوبی یاد بگیرین.. اما میشه گفت آشنایی نسبی پیدا میکنین... هدف من هم همینه... یکم آشنا بشم و اگه دوست داشته باشم برم تکمیل کنم و پیش یه معلم خوب یادش بگیرم...

به نظرم یادگیری زبان یه هدف بلند مدته در کنار اهداف دیگه... و باعث تفریح و رفرش میشه. دیدن مثلا هی وسط درس خوندن میرین سراغ شبکه های اجتماعی.. این جوری وسط درس خوندن یه چیز جدید یاد میگیرین و سریعتر هم بر میگردین سر درس :)

میگن پروفسور حسابی هر شب نیم ساعت زبان آلمانی میخونده .. به مدت سی سال ... و با یه خانم  آلمانی که استاد دانشگاه  هم بوده مکاتبه میکرده...  اون خانم گفتن اینقدر سطح پروفسور بالا رفته بوده که من برای خوندن نامه های سالهای اخر بارها به لعتنامه مراجعه میکردم...

فک کردم چقدرسرگرمی های روزانه مهم هستن و باید جدی گرفته بشن.

  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۱)

پس چقدر میتونه این سرگرمی های کوچیک روی شخصیتمون تاثیر بزاره

مشکل اینه که ادم بعد از مدتی اون استمرار و پشتکار رو نداره :(

پاسخ:
خیلی تاثیر گذاره
و اگه یه زمانی ادم بخواد شغل دومی انتخاب کنه مشخصا از این سرگرمی هاست که شاید از همون اول بهشون به چشم سرمایه نگاه کرده بوده... 
اره هر چی جدی تر میشه فانش کمتر میشه... اما اگه اهسته و پیوسته بره جلو و چند تا دست پایه هم پیدا بشه قطع نمیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی