دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

من یه مدت آنلاین خرید میکردم ... و خب برای من ب عنوان نسل جدید این کار خیلی جذابیت داشت... ما رو از نسل قبل خودمون متمایز میکنه و احساس کول بودن و هم پای تکنولوژی جلو رفتن بهمون میده... اولش که خرید آنلاین اومد دقیقا به دلیل همین مسائل نسل جوون بسیار تحت تاثیر قرار گرفته بود و چون بازار خرید هم بیشتر دست جوونهاست همه فکر میکردند خرید حضوری لغو میشه.. اما نشد ... چون نسل جدید خرید رو یه احتیاج نمیدونه یه تفریح میدونه... بنابراین در کنار خرید آنلاین خرید حضوری هم هنوز پابرجا مونده... برای منم کم کم خرید حضوری پررنگ تر و پررنگ تر شد.. اما خرید حضوری رو هم مثل بقیه از جاهای شیک و هاپیرها و .. انجام میدادم... اما بعد یه مدت فکر کردم با این کار کاسبان خرده ریز بسیار آسیب می بیینن.. از یه جایی به بعد شروع کردم از مغازه های کوچیک و بی نام و نشون .. برندهای نوپا خرید کردم...در واقع این شده تفریح من.. برم ببینم توی محله توی کوچه پس کوچه های نزدیک کدوم مغازه قدیمی هنوز بازه... برم و خرید کنم و با این عزیزان که معمولا هم مسن هستند آشنا شم و گپ بزنم... ناگفته نمونه که با خرید کردن از این مغازه ها شما مشتری عزیزشون محسوب میشین چیزی که توی مالهای بزرگ هیچ وقت نمیبینین..

امروز که کرونا اومده ... و همه در وضعبت بد اقتصادی هستن... اگه برامون امکانش هست... بریم از جاهایی که خلوت تره... قدیمی تره خرید کنیم.. میدونم گاهی راه طولانی تر میشه.. گاهی همه وسایل و مایختاج رو ندارن... اما این کمک ما باعث میشه اونا زمین نخورن.

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۲/۱۶
  • ۱۳۷ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۱)

سلام

امشب چندتا خرید سوپرمارکتی و تره بار داشتم سرراه از چندتا مغازه بزرگ رد شدم هی یاد اون حدیث یا همچین چیزی افتادم که میگفت از محله خودتون خرید بکنید

دیگه همه رو رد کردم اومدم مغازه های کوچیکتر نزدیک خونه امیدی هم نداشتم همه لیستم تکمیل بشه

آقای سوپرمارکت محله غصه میخورد میگفت موعد چکهامه، دومیلیون و سه میلیون، اجاره مغازه و ... فروش ندارم...

میگفت از استرس اینها شبها نمیتونم بخوابم

با اینکه جوانه ولی قیافش توی این یه هفته شکسته شده بود

حالا که بانکها مهلت دادن کاش مردم هم به خودشون رحم میکردن یکم مهلت میدادن...

پاسخ:
واقعا مردم خوب و همدلی داریم...
اینجا که نه قحطی اومد نه دعوایی شد سر اقلام بهداشتی و خوراکی
مردم هم دارن کم کم میبخشن اجاره ها رو
امیدوارم مسئولین یکم همت کنن وضع رو کنترل کنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی