دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

عزت نفس

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰ ق.ظ

self esteem

فزون باد افرادی شبیه محمدرضا شعبانعلی... یکی از بهترینهای سایت متمم فایل صوتی عزت نفس هست. من بارها و بارها گوش دادم بهش... و بسیار موثر بود... قبلا هر وقت یه رفتار نادرست داشتم ( شبیه همون رفتارهایی که مثال میزنه و میگه ناشی از کمبود عزت نفسه ) بعدش حس بدی داشتم و بدتر از خودم دور میشدم اما الان میدونم که رزوالیند درونم نیاز داره اتفاقا باورش کنم و با محبت بیشتری باهاش صحبت کنم..اونم این رفتاراشو کم رنگ تر میکنه...یه جورایی همین که متوجه دلیل رفتارات میشی چرخه شکسته میشه و میتونی بهش غلبه کنی.

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۷/۰۶
  • ۱۷۸ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۲)

میشه لینک اون فایل صوتی رو بزارید؟

ممنون

پاسخ:
اگه رجوع کنید به سایت متمم و عزت نفس را جستجو کنین یه سری درس براتون میاره.. این سه فایل صوتی یکی از اولین درسها هستش. بفرمایید:
https://motamem.org/%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%B9%D8%B2%D8%AA-%D9%86%D9%81%D8%B3-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D8%AD%D8%AA/

چقدر خوب.

من که همچنان دارم باهاش میجنگم.

فایلهارو بارها و بارها گوش کردم و دروس رو هم تقریبا تا انها پیش رفتم. اما پشتکار نداشتم و رهاش کردم .

هنوزم گوشه ذهنم اینه که تمارین رو بخشی از روزمره های زندگیم کنم.

پاسخ:
خیلی تاثیر داره.. همینکه بدونی از کجا میاد رفتارای متضادت خودش بهترین کمکه..:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی