دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

Image result for ultra power saving
مدتی هست که من از استفاده مکرر از اپ های تلفن همراه در بین کار به ستوه اومده بودم و با نصب یه نرم افزار روی خود موبایلم فهمیدم ساعات زیادی از روزم رو دارم هدر میدم.. مثلا گاهی تا چندین ساعت در روز با گوشی سرگرم بودم .   اما از طرفی نمیخواسم این اپها رو پاک کنم .... چون مثلا در تلگرام گروههای کاری یا علمی دارم که باید بمونم ...  گاهی میذاشتم روی مود پرواز که خب ارتباط های اضطراری از بین میرفت..  یه مدت میخواستم از این گوشی های ساده بگیرم  مثل لایت وگوشی هوشمند رو هم کنار بذارم اما به برخی اپهای گوشی مثل نقشه و... نیاز داشتم.یه روز که شارژم به شدت کم شده بود و پاور بانک هم همرام نبود مجبور شدم گوشی رو بذارمش روی مود ULTRA POWER SAVING. همون لحظه به ذهنم رسید که  از این به بعد زمانی که خواستم کار مفید و با تمرکز بالا داشته باشم بذارمش روی این مود. روی این مود شما هم پیامک دارین و هم تماس ..اینترنت هم هست.. چند اپ انتخابی دیگه رو هم میتونین داشته باشین.. مثلا من پی دی اف و پخش موسیقی و دوربین رو گذاشتم. همین کار ساده عملکرد رو به شدت بالا میبره. امتحان کنین:)

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۳/۲۵
  • ۳۰۳ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۳)

  • آسـوکـآ آآ
  • من این روزها به مجازی دچارتر شدم. به نظرم واسه منم مفیده👌
    پاسخ:
    دچار:))
    دوست داشتم :)
    به لطف سیستم عامل گوشی اصلا آپ خاصی ندارم بجز واتسپ که همونم پیامهاش تا باز نکنم برنامه رو لود نمیشه اینستاگرام رو هم چندتا صفحه رو با وب باز میکنم و اپلیکیشن ندارم
    به همین مناسبت وقتی کار دارم اصلا یاد گوشیم نمیفتم و شده تا دو سه روز اصلا شارژر نخواپ
    اگر هم برم همین بلاگ و نهایتا واتسپ
    ولی با این کشفی که شما کردی شاعر میفرماد هنر نزد ایرانیان است و بسسس‎‎;-)‎

    پاسخ:
    پس با این اوصاف شما پاک و منزه هستین خانوم... ما معتادان به گوشی :)

    سلام.

    چطور میشه موبایل رو روی این حالت قرار داد؟

    و چه میزان دسترسی ایجاد می‌کنه؟

    پاسخ:
    اگه از اندروید استفاده میکنین  از افزونه بالا میشه به این مود دسترسی داشت.
    Image result for power saving mode phone
    میزان دسترسی هم در حد اینترنت و مرورگر پیام و تلفن هست.. نیازهای ضروری رو تامین میکنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی