دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

از اسپویل گات بدتر بود خداییش !!!!

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۰ ق.ظ

Related image

همان طور که مستحضرید یا شایدم نباشین من الان مستحضرتون میکنم من به مدت هشت ماهه دارم روی یه سری مباحث ریاضی کار میکنم که توی تزم از اونا استفاده کنم. یه قسمتی رو بردم جلو دکتر فرمودند نه از این روش نه.... خب من داشتم یه کار دیگه انجام میدادم و یکم وقفه افتاد توی روند فکر کردن و تعمیم دادن.. دکتر صدام کردن و یه برگه درآوردن و شروع کردند به توضیح دادن.. من یکم هنگ بودم با چشمای گرد نگاهشون کردم.. پرسیدم دارین چیکار میکنین؟؟ قسمتای بعد رو توضیح میدین؟؟ دکترررر اسپویل نکنین لطفا :)))) 

پ.ن : اگه میخواست بهم راه حل رو بده بهتر نبود هشت ماه پیش میگفت؟ الان که من همه چی رو فهمیدم و کافیه فقط یه هفته روش فکر کنم  داره لذت کشف کردن رو ازم میگیره.

پ.ن۲: دوستام میگن خل شدی .. تو که میدونی استادت هیچ وقت کمکت نمیکنه.. حالا یه بار هم که توی راه اومده تو نذاشتی. خلاصه دعا کنین کشفش کنم ضایع نشم. :)

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • ۲۹۶ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۱)

ایشالا کشفش می کنی و ضایع نمی شی :)
پاسخ:
ایشالا.. مرسی ازت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی