دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

حکم فقهی عمه جان برا حروم نشدن ناخونا :)

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۴۹ ب.ظ
Image result for red polish nail
عمه جان دستمو  میون دستای نحیف و  پر چین دستاتش میگیره و انگشتامو تا ناخن نوازش میکنه...  انگشتاش روی  ناخونام  که لاک طوسی خوردن میمونه... چند بار ناخونامو نوازش میکنه و آخرش میگه اگه غیر از قرمز رنگ دیگه ای بزنی ناخوناتو حروم کردی.
پ.ن: ایضا رژ :)
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۲۱
  • ۲۷۱ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۳)

سلام
اینقدر دلم میخواد یه روز رو دخترونه زندگی کنم ببینم
چه لذتی داره این لاک زدن
هرچی زور میزنم درک نمیکنم لاک زدن دخترارو 
چی شه آخه😐😅

پاسخ:
یکم زیبا شناسی و لطافت و ظرافت روحتونو بالا ببرین درک میکنین
بعدم منظورشون این بوده
رنگ قرمز از همه فشنگ تره و بقیه رنگاها حروم میکنند ناخن رو
نه حلال حرام شرعی😶
پاسخ:
تو رو خدا؟؟؟ =)))))
مرسی که روشنم کردین :)) نمیدونستم
  • خورشید ‌‌‌
  • من خیلی کم لاک می‌زنم. نمی‌دونم چرا مزه نمی‌ده بهم. قرمز از بقیه‌شون بهتره. تا همون لحظه که آخرین ناخن تموم می‌شه مزه داره. یک‌بار می‌خواستم راجع بهش بنویسم ولی دیدم صادق نمی‌شه. اون حسه رو ندارم. ولی وقت‌هایی که پر از حرصم، ناخن‌هام رو تا ته ته می‌گیرم، حالم بهتر می‌شه. :دی
    پاسخ:
    واقعیتش لاک دل منو زود میزنه...هی دلم برای رنگ طبیعی ناخونام تنگ میشه و فکر میکنم اون بهترین رنگ رو داره... بعد شروع میکنم کناره هاشو میکنم کم کم .. بعدش به بهانه نامرتب شدنشون کامل پاکشون میکنم..
    کلا ناخون کوتاه خیلی شیکه... این نظر منه..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی