دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

اسمارت روزالیند

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۰۹ ب.ظ
Image result for genius
آفیس ما نقطه کوره و جایی که من هستم کورترین میز.. هیچ موج اینترنتی به من نمیرسه...رفتم پیش استادم و درخواست یه مودم داشتم... برام یکی تنظیم کرد و فرستاد... هر کاری کردم نه با لپ تاپ و نه موبایل وصل نمیشدم.. با دوستان هم امتحان کردیم.. اونا هم وصل نشدن.. رفتم اتاق دکتر .. مودم به بغل.. که این کار نمیکنه.. میفرمایند که مگه میشه من همین الان امتحانش کردم... گفتم بیا خودتون ببینین... زدم به برق و هرکاری کردم وصل نمیشد.. اومد دید آمپرش رفت بالااااا.. خانم فرانکلیننن کابل اینترنت رو بهش وصل نکردی!!!!!!!! نکنه تزت هم همینطور انجام میدی!!!!!!!!!!!
بقیه حرفاش از راهرو خوب شنیده نمیشد :)))
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۱۶
  • ۲۵۵ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی