دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

اتلاف

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۰۷ ب.ظ
Image result for wasting life
امروز یه حال عجیبی بودممم... صبح دیر بیدار شدم از خواب...صبحونمو که خوردم رفتم دوباره روی تخت .. یکم به خودم کش و قوس دادم و پرده رو کنار زدممم.. کتابی رو دست گرفتم و خوندم... نور آفتاب داشت با مهربونی بدن و  موهامو نوازش میکرد... و یه فنجون چای گرم انتظارمو یکشید.. شاید خیلی صحنه تکراری  و ملایمی باشه.. خیلی رویاایی.. اما یهو جرقه ای خورد و به طرز عجیبی حس کردم که دارم خودمو تلف میکنم... که پتانسیل هام خیلی بالاتر از این حرفاست... که پتانسیل هام و جایگاهم با هم نمیخونه و این یعنی leakage  و نشتی در افکارم... کجا رو اشتباه فکر میکنم که دارم آی کیو، ای کیو و احساساتمو تلف می کنم؟؟؟
کجا رو اشتباه رفتم که من همیشه خوش اخلاق خنده رو یه مدته بی حوصله و اخمو هستم؟؟ چیکار کنم که روح و جسم و فکرمواز این اسراف نجات بدم؟
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۱۶
  • ۱۸۷ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی