دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

تنها مرجع پاسخگوی سوالات روزالیند:)))

دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱ ق.ظ

Image result for creator

خیلی مذهبی هستم؟؟ فک نکنم... بیشتر تحلیل میکنم... همه چیز رو سعی دارم بفهمم... و برای من با فهمیدن و فکر کردن دنیا قشنگ تر میشه.. واسه یکی با تحلیل نکردن .. روشها فرق دارند و دلیل بر خوبی و بدی نیست... اما هر بار یه درس جدید یا یه مطلب جدید یاد میگیرم نمیتونم به خدا و خلاقیتش فکر نکنم.. به هوشمندیش و مهربونیش..

یکی از سوالهای اعصاب خوردکنی که همیشه از معلم ها و اساتید میپرسیدم و خیلیی بدشون میومد این بود که اولین بار اولین نفر چه جوری اینو فهمید؟ خب این بدترین سوالیه که میشه از معلمی پرسید.. چون در علم نتایج منتشر میشن نه راه حل رسیدن به نتایج.. اینه که هیچ جوابی برای این سوال نیست.. و منم ادب شدم و نپرسیدم دیگه...چون فهمیدم جوابی براش نیست و اون بنده خدا فقط در حین پاسخ آزار میبینه... اون دانشمند فقط قاعده رو کشف کرده اما چرایی گذاشتن این قاعده خیلی جذاب تره... مخصوصا شنیدنش از زبان خالق...(از سری برنامه های بعد مرگ)

هیچ وقت نتونستم درک کنم کسایی که به وجود خدا اعتقاد ندارند این هوشمندی فوق العاده این نظم و این هماهنگی بی نظیر رو چه جوری توجیه میکنند.

پ.ن: استنتاجات وی بعد از خواندن مقادیری مطلب علمی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۱۵
  • ۲۷۳ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۱)

ی مستند توی تلویزیون نشون میداد
ک مردم ژاپن اکثرا بی دین هستن
و نشون میداد با اینکه از امکانات رفاهی بالایی برخوردارند ولی امار خودکشی بالایی دارند
واقعا نمیتونم بی خدایی رو تصور کنم
فکر کنید یکنفر هیچ پشتوانه ی روحی نداشته باشه
چقدر وحشتناک !

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی