دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

Image result for social media
من عضو تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی هستم. مثلا  از اوایل 2007 عضو فیس بوک هستم.. یعنی دقیقا اوایل عضو گیری اون.. اون وقتا هیج ایرانی نبود و چقدر فضا خوب بود... بعد که سر و کله سایر هم وطنا پیدا شد من رها کردم اونو.
عضو linkedin بودم و کلی پروژه هامو با اون جلو بردم بعد یه مدت سر نزدم رفتم دیدم پر متن سیاسی و جک و غیره به زبان فارسی شده... اونو هم گذاشتم کنار
pinterestرو بسیار دوست داشتم و الان بازش کردم دیدم هموطنا دارن یک تنه اونجا و فضای اونجا رو هم به حیاط خلوت خونه شون تبدیل میکنند.
اینستا رو هم که کلا توی دست گرفتن.
لطفا soundcloud و researchgate رو نگه دارید برامون.
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۹/۱۸
  • ۲۷۴ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۱)

نمیفهمم چرا اینطوریه
توی زندگی واقعی هم همینشکلیه
نمیدونم چرا ایرانی ها اینطوری هستیم
بیشتر شعار میدیم و عمل نداریم و موقع عمل که میشه گندی میزنیم که دیگه یه دنیا هم نمیتونه جمعش کنه
این درباره همه صادق نیست ولی درباره بیشترمون صادقه
حتی خود من

تئوری گوسفندی رو هم به شکل وحشتناکی رعایت میکنیم
اینکه اگه گوسفند زنگوله دارمون بپره تو چاه همه گله دنبالش میگریم تو چاه
اینو توی خرید ایفون
توی خرید ارز
توی خرید سکه
توی خرید مواد غذایی
توی استفاده از شبکه های اجتماعی
توی مهاجرت و توی هرچیزی که فکر کنی اثبات کردیم
:)
ایرانییم دیگه
چه میشه کرد
پاسخ:
آخه واقعا چرا فک میکنیم همه جا جای بامزه بازیه...تو نگاه کن ببین این شبکه اجتماعی تفریحیه .. افاضاتت رو همون جا بیان کن... نه اینکه بیای محیط علمی.. خلاصه اینکه این قضیه باعث میشه یه شبکه لااقل واسه ما عملکرد واقغیشو از دست بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی