دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

کدنویسی یا چه به سر اساتید می آید که خل میشوند!

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ق.ظ



Related imageهستم و نیستم.... اینقده کدنویسی تزم ذهنمو مشغول کرده که تمام مدت خواب و بیداری درگیرشم.. از  یکی از واژه های کسی که داره باهام صحبت میکنه پرت میشم فضای پایان نامه و خدا خدا میکنم حرفشو تموم کنه تا برم به ایده ای برسم که در حسن حرف زدنش بهش رسیدم. اگه خودی باشه براش توضیح میدم که به یه نکته مهم رسیدم تا بذاره برم فک کنم و یادداشتش کنم.

این شده وضع حال زندگی ما :)

 یه عمر داشتیم میخندیدم به دیگران که فلانی خله و توی عوالم خودشه.. الان بدتر از همه دارم میشم. شما هم به من بخندین که یر به یر شیم. :)))))

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۴
  • ۱۸۵ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی