دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

اهمال کاری

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ق.ظ

Related image

مثل همه مواقع دیگه که میخوام یه کار بزرگ و جدید رو شروع کنم یا از یک فاز به یه فاز دیگه برم استرس گرفتم و دچار اهمال کاری شدم... این جور وقتا فک میکنم نمیتونم انجامش بدم یا شکست میخورم مغزمم حوصله استرس نداره و ندا میده که شروع نکن و هی منو درگیر میکنه... گاهی این درگیر شدن کارای واقعا به درد نخوریه که عصبی میشم و پا میشم کارمو انجام میدم ولی الانا مغزم خیلی هوشمند شده قربونش برم که نمیدونم داره از کی خط میگیره :)) همش کارای جذاب و به ظاهر مفید و خوب میندازه بهم و تلقین میکنه که نههه ببین داری کار مفید انجام میدی اون کار اصلی رو رها کن.. اینم مفیده هاا... اما من که میدونم همه این کارهای به ظاهر خوب پیش اون کار مهم و اصلی وقت تلف کردنه و باید به سرعت اونو شروع کنم... کم کم داره منو به جایی میرسونه که جنگیدن باهاش سخت و سخت تر میشه با این پیشنهاداش... فقط نمیدونم کی فرصت کرده اینقدر خلاق و خوب بشه :))

اما من باید دوباره شروع کنم به نوشتن کارایی که میخوام و با جزییات بنویسم و بهش نشون بدم که نه ترسی هست و نه استرسی.. مطمین باش که دوتایی میتونیم از پسش بر بیایم


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۲۵
  • ۲۳۲ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی