دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

خدای شوخ من

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۲ ق.ظ
هر کدوم از ما یه تصور از خدا داریم و با همون تصورمون میپرستیمش و دوسش داریم.. گاهی از این تصور ناراحت یا عصبانی میشیم .. گاهی انتقاد میکنیم بهش و .. و همه اینا فقط تصوره نه الزاما واقعیت.
خیلی صفتها به خدا نسبت میدن.. رحیم.. رحمان ... عادل.. جبار و... اما فک نکنم کسی تا به حال صفت "شوخ" رو بهش نسبت داده باشه :)) خدای من به مقدار زیادی شوخه... خیلی هم این صفتش بانمکه واسه من.
امشب یکهو استرس کاری بهم وارد شد رفتم توی حیاط یکم قدم زدم و دستامو به حالت دعا به دو طرف بدنم گرفتم.. یکهوووو بارون شر شر شروع شد. واییی نمیدونین چه ترسی گرفت منو.... قشنگ حضور و عظمتش رو درک کردم با تمام وجود.. همچینین شوخ بودنش رو.... خیلی شوخی جالب هست که یه خدا با بنده ش بکنه... دمت گرم...
پ.ن: بارون بعد یک دقیقه تموم شد. :))
پ.ن 2: نباید عاشق یه همچنین نازنینی شد؟
پ.ن 3: ممنون که به اعتقادات و تصورات من احترام میذارین و نمیاین بگین اشتباه میکنی. با هر دو طرفم :)
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۰۵
  • ۲۵۸ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۱)

  • هولدن کالفیلد
  • اشتباه میکنی :|
    پاسخ:
    افتادی توی تلههه :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی