دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

برف روی کاجها

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۴۵ ب.ظ

Image result for ‫برف روی کاج ها‬‎

حالا که اومدم یه فیلم دیگه هم میخوام معرفی کنم :). برف روی کاجها. شاید خیلی هامون ندونیم در مواقعی که از یکی از نزدیکان خیانت میبینیم باید چیکار کنیم. مثلا من ببینم شوهر دوستم داره خیانت میکنه یا بدتر داره به من گرا میده. چیکار کنم؟ اگه بگم ارتباطمون قطع میشه و من متهم میشم. شما چیکار میکنین؟

جواب ساده ای نیست و مسلما شرایط یه شرایط فرق میکنه. اما یه داستان و یه شرایط توی فیلم برف روی کاجها به تصویر کشیده شده. بد نیست ببینیم و یه بار بهش فکر کنیم.

فیلم جدیدی نیست میدونم. اما دلیلی اینکه ناگهان یادم به این فیلم افتاد، حرف یکی از دوستام بود که در دوران لیسانس نامزد دوستش که دو ماه به عقدشون مونده بود به ایشون یه سری حرفهایی زده بود و این دوست من هیچ وقت به دوستش نگفته. بعد از گذشت سالیان سال هنوز فکرش درگیربود که باید چیکار میکرد و کار درست کدوم بوده.

بازی مهناز افشار توی این فیلم خیلیییی خوب بود. من بسی پسندیدم.

فیلم سیاه سفیده و این انتخاب هوشمندانه ای بوده به نظرم.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۲۲
  • ۲۴۰ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی