دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

مجوز دفاع

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۵۳ ب.ظ

Image result for profesor comics

بالاخره بعد از سه ماه و نیم مجوز دفاع من اومد. صلوات قرایی ختم بفرمایید. پیرم کردند. الان یه خوان بزرگ دیگه مونده و اونم اینه که برم از اساتید محترم وقت های آزادشون رو بگیرم... هماهنگ کردن 6 تا استاد برای 4 ساعت خیلییی سخته.. استاد اولی خیلی جالبناک فرمودند که این دو هفته نمی تونن و اضافه کردند ممکنه من بهت بگم میام اما عصر برم نمایشگاه :|

این پروپوزال به قدری آزار دهنده شده که فکرشو نمیکردم... یعنی اگه 6 نفر رو بهم نشون بدن بگن بیا برو از اینا خواستگاری کن میرم و جواب مثبت هر 6 تا رو هم میگیرم اما هنوز نتونستم جواب مثبت یه کدوم از این حضرات رو بگیرم.. چه پروپوزالی شود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۱۶
  • ۱۹۲ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۱)

  • مهدی صالح پور
  • واسه همینه من کلاً بی خیال پایان نامه شدم!
    پاسخ:
    منم کم کم دارم فکر میکنم بیخیال شم :))
    بعد نکته جالب اینه که جلسه تحصیلات تکمیلی تشکیل نمیشه و دفاع من عقب افتاده از خود همون تحصیلات تکمیلی ایمیل های غصبناک میفرستند :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی