دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

دورهمی وبلاگی

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۳۴ ب.ظ
Image result for get together
من خیلی واسه رفتن به دورهمی شک داشتم چون چند دوره قبلش بچه ها بیرون رفته بودند .. خیلی همدیگه رو میشناختند.. خیلی واسه هم کامنت گذاشته بودند و کاملا با روحیات هم آشنا بودند... من مثلا هولدن و یه تعداد دیگه رو خیلی وقته میخونم ولی کامنت نمیذارم... اما دل و به دریا زدم و تصمیم گرفتم برم و خب تصمیم خوبی بود... همه خیلی باصفا و صمیمی بودند... وبلاگ نویسها معمولا محتاط و درونگرا هستند و گرد هم اومدنشون سخته و معمولا خیلی اروم هم هستند. اما این اتفاقی که داره می افته و این دورهمی ها خیلی خوبه.. ادم های واقعی شیرینیهای خاص خودشون رو دارند که از نوشته ها به سادگی به دست نمیاد .هولدن خیلی سعی کرد تا یخ جمع واسه ما تازه واردا بشکنه... و ممنون ازش واقعا.... خیلی خوش گذشت.

خوشبخت بودن یعنی آدمهای خوبی دورت باشه... و من این حرف محمود دولت آبادی رو واقعا دوست دارم که میگه:

"آدمیزاد فقط با آب و نان و هوا نیست که زنده است.
این را دانستم و می دانم که آدم به آدم است که زنده است."

با کمال میل در دورهمی های بعدی شرکت میکنم و شما وبلاگ نویسها رو هم ترغیب و دعوت میکنم که تشریف بیارید.
 
پ.ن: در مورد بلاگرها چیزی نمینویسم اسپویل میشه.. خودتون بیاین و کشفشون کنید و ببینید چه موجودات نازنینی هستند.

پ.ن2 : تعداد دست های موجود در تصویر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۱۵
  • ۳۳۲ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۹)

  • نیوشا یعقوبی
  • مرسی که اومدی
    و حیف که نشد بیشتر آشنا شم باهات
    پاسخ:
    ممنونم نیوشای عزیزم
    فرصت کوتاه بود ... ایشالا بارهای بعد
    چقد خوش‌خنده بودی :) وقتی میخندیدیم من صورت تورو نگا میکردم فقط:)) چه خوب شد اومدی.
    پاسخ:
    عههه من متوجه نشدم که داری منو نگاه میکنی.. ماهی جونم دستبندت خیلی باارزش بوذ.. اینکه هدیه ببری واسه کسایی که نمیشناسیشون اوج مهربونیت رو میرسونه :*
  • مهدی صالح پور
  • اولش سخته؛ من هم زیادی درونگرام اما باحاله اینجور دورهمی‌ها.
    پاسخ:
    من راستش نمیدونم چی هستم.. تست های روانشناسی میگن نه درون گرام نه برون گرا.. اینجوری ام که دو سه بار اول ساکتم و ناخودآگاه آنالیز میکنم. بعدش زبونم باز میشه :))
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • کدوم تصویر؟
    پاسخ:
    دستهای آویحته به درخت... تصویر بالای متن
    چه پ.ن خوبی زدی
    در مورد کشف و اسپویل
    خیلی حال کردم باش

    و به طور کلی لبخند:)
    پاسخ:
    مرسی نرگس مهربون

    ایشالا سر فرصت یه روز بیام کامل با تک تکتون آشنا شم... از این آشنایی ها که دو سه ساعت حرف میزنی اما خوب میشناسیش و میتونی بفهمی طرفتو...مثلا  اگه اتفاقی بیفته یا چیزی ببینی میگی عهه اینجوری که نرگس دوست داره یا عههه این گله که نرگس خوشش میاد..
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • لود نمیشد دیشب. الان دیدم :دی
    پاسخ:
    :)
    مرسی که تصمیم گرفتی بیای و اومدی... باهات حرفهایی داشتم که فرصت نشد :)) ایشالا دفعه ی دیگه :)

    بعد ما داشتیم فکر میکردیم که فرانکلین اسم رییس جمهور آمریکا بود یا فامیلیش؟ مدتی در کف بودیم خلاصه :))
    پاسخ:
    ممنونم ازت.. آره بهم گفتی قراره صحبت کنیم آما :) نشد

    من باید یه بار از اسم وبلاگم رمزگشایی کنم که چرا و چطور انتخاب شده :))
    خیلی خوشحالم که هرچند کم اما با دختری آشنا شدم که چهره و لبخندش به آدم حس زندگی و طراوت می‌ده :)
    پاسخ:
    ممنون حریر بانو جان...خیلی جالبه که دو نفر حس یکسانی به هم دارند.. منم هی زیر چشمی به شما و وقار و ارامش چهره ت نگاه میکردم :))
    یادم رفت بهت بگم. راجع به تصویرسازی و اینا بود. 

    +نه حالا جدای از اسم وبلاگت، از بچه ها سوال انحرافی پرسیدم. جوابش فرانکلین روزولت و بنجامین فرانکلین بود :))
    پاسخ:
    عههه چه خوب .. پس حتما بهم بگو :)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی