دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

معرفی پیج های خوب اینستا 1

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۳۲ ب.ظ

من توی اینستا پیج های زیادی رو دنبال میکنم و با اینکه تقریبا همه دوستام رو فالو کردم اما تمامی پست هاشون رو نادیدن میگیرم و سعی کردم اون پیج هایی که دوست دارم رو به صورت مستمر دنبال کنم... بعضی مطالب آموزشی خیلی خوبی رو میشه پیدا کرد و مثل پاورپوینت که همراه با عکس هست و کپشن انگاری داری چند تا اسلاید رو دنبال میکنی... آموزش های این جوری خیلی مفیدند برای من.  

یکی از پیج های مفید پیج خانم مهشید ابارشی هست با عنوان organic_minded  تحصیلات ایشون فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه تهران هست. رواندرمانگر و مشاور هستند. 

این اولین پست ایشون هست:

"من، به واسطه رشته تحصیلی و شغلم ، مدت هاست متوجه شده ام که سطح دانش روانشناسی در کشور ما محدود به افراد متخصص و انگشت شماری است و تعداد زیادی از افراد جامعه علیرغم تمایلشان به دانستن، حتی با ساده ترین مفاهیم مربوط به سلامت روان غریبه اند. از این رو نیاز به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این زمینه، هر روز بیشتر از پیش، برایم مسجل شده است.

تلاش من در این صفحه از این به بعد این خواهد بود که مطالبی را با شما سهیم شوم که حاصل سالها تحصیل، تجربه و مطالعه در زمینه روانشناسی و سلامت روان است."

خیلی از مطالبی که گفته میشه تابوهایی هستند که رخ میدند در جامعه و متاسفانه کسی حاضر نیست بپذیره که اینها وجود دارند و هیچ اموزشی هم صورت نمیگیره... کامنت هایی که گذاشته میشه خودش به اندازه کافی گویا هست. 
علاوه بر پست، استوری هاشونم از دست ندین.

https://www.instagram.com/organic_minded
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۲۱
  • ۶۴۹ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۱)

  • گرافیست ارشد
  • به به ، بسیار عالی ، صفحه هیا خوبی در اینستاگرام وجود داره ، اگر مردم درست ازش استفاده کنن می تونه خیلی مفید باشه ..
    راستی دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید استاد ، سپاس .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی