دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

آب کم، نور زیاد

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۲۳ ب.ظ

من عاشق گل و گیاهممم... عاشق خاک و بوی اون... این علاقه از همون بچگی درونم بود... قبل از اینکه خونه مون تبدیل به آپارتمان بشه مادرک کلیییی گیاه داشت.. یه عالمه گلدونای قشنگ که از طبقه اول تا طبقه دوم و از اونجا به پشت بوم چیده شده بودند... هر دو طرف پله ها..همشون حالشون خوب بود... من  مسئول آب دادن بهشون بودم.. تمیزشون میکردم... باهاشون حرف میزدم... خاکشونو زیر رو رو میکردم... نصف اوقات فراغت من توی راه پله ها و با گلدونا گذشت...امروز هم کلی با گلدونای مادرک وقت گذروندیم...خاکشون رو عوض کردم... هرس شدن.. کود گرفتن... و زیر نسیم بهاری برام رقصیدن.

پ.ن: عنوان پست، رمز نگهداری گیاهان آپارتمانی هست.

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۱/۱۱
  • ۱۴۰ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۱)

رسیدگی به گل و گیاه ها یه مدیتیشن کامل محسوب می شه.

پاسخ:
دقیقا. خیلی آرامش بخشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی