دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

So Close, So Far

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۵۲ ب.ظ

Image result for ‫خیلی دور خیلی نزدیک‬‎

- بچه‌ها همه سلام می رسونن. ما دیگه داشتیم می‌رفتیم سراغ سفرهٔ هفت سین خودمون.

- هفت سین؟

سحابی‌ها … می خوایم به سحابی جبار نگاه کنیم، می گن اگه وقت سال تحویل به سحابی جبار نگاه کنی و آرزو کنی، آرزوت برآورده می شه. البته اینو دخترا می گن.

- حالا کجاست؟

- چی؟

- همین سحابی‌هایی که می گین.

- آهان … اگه به سمت غرب نگاه کنین، سه تا ستارهٔ پر نور می بینین که تو یه خطن، اون کمربند جباره اگه بیشتر دقت کنین سه تا ستاره کم نور دیگه هستن که پائین‌تر از بقیه هستن… اون ستاره وسطیه خود سحابی جباره. پیداش کردین؟

- بله …

-البته این فقط صورت فلکیشونه‌ها. بیشتر سحابی‌ها رو فقط با تلسکوپ می شه دید. جبار یه زایشگاهه؛ ولی سحابی اسکیمو هم خیلی دیدن داره. قشنگ‌ترین قبرستونیه که توو عمرم دیدم.

-قبرستون؟

-آره، سحابی هم محل تولد، هم محل مرگ ستاره هاست. همه شون بر می گردن به همون جایی که ازش متولد شدن.-

مو نمی دونستُم ستاره‌ها هم می میرن.

-همه شون میمیرن. خیلی از ستاره‌هایی که ما می‌بینیم شاید میلیون‌ها سال پیش مردن ولی ما به خاطر مسافتی که باهاشون داریم هنوز داریم اونها رو می‌بینیم.

-یعنی اینقدر دورن؟

-خیلی دور خیلی نزدیک! وقتی با دنیای خودمون مقایسه کنیم خیلی دورن اما اگر با کهکشان‌های دیگه مقایسه کنیم تازه می‌فهمیم چقدر به ما نزدیکن و ما خبر نداریم.

پ.ن: با موزیک خودش گوش کنین.:)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۱۰
  • ۲۴۵ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۸)

جالب بود 🙂
پاسخ:
اره نبات... خیلی دیالوگهای این فیلم قشنگن :)
من بچه بودم عاشق این پسر دکتر بودم. =) نجوم دوست داشتم چون.
پاسخ:
خورشید من هنوزم عاشقشممم :) سامان بود اسمش آره؟ گوشه اتاقش چهار قل آویزوون کرده بود و نی میزد و خیلی هم معتقد بود.
تا آخر فیلم هم نشون ندادن عشقمونو :DDD
چه قدر قشنگ بود... :) 
پاسخ:
من خیلی این فیلم رو دوست دارم.. اگه فرصت کردی ببینش
حتما، هروقت تونستم دانلودش می‌کنم. 
@به جواب کامنت خورشید: صدای اشکان خطیبی بود‎(:‎
پاسخ:
راس میگین؟؟؟ :(((
دیگه نمیتونم ارتباط برقرار کنم . 
مرسی :))))
ای بابا
ما برای وصل کردن آمدیم نی برای فصل کردن:)))
پاسخ:
نه دیگه باید move کنم روی کراش بعدیم... 
بعدی مانی نوری بود توی سریال خانه ما..‌ همشم در حال حساب کردن بودم که مطمین شم از من کوچیکتره :))) 
بمیرم ما دهه شصتیا حتی توی بچگی و روی کراشهای تخیلی مون خط قرمز ها رو رعایت میکردیم :) 
مانی نوری همون پسرکوچیکه خانواده؟
اگر اونه که اوصیکم به سرچ کردن عکسای جدید
خود بخود کراشتون منتقل میشه به کس دیگه ای😁
اگر سن و سال رو دقیق حساب نکنی که اصلا کراش نیست😁😁😁
پاسخ:
اره پسر کوچیکه...خیلی نی نی بودم... یادش بخیر
اینم با نمکه ها... یه موج راه بندازیم لیست کراشامونو از بچگی بنویسیم.. کراش های تخیلی فیلم و کتاب و موسیقی و اینا  :))))

مطمئنی دهه شصتی هستی؟
حتی منم زمان پخش خانه ما دیگه نی نی نبودم😁
کراش های من همیشه نقش حاشیه و ای کنار بازیگر اصلی بودن:)))
تارو دوست سوباسا که تازه مریض هم بود😁 تا سم دوست فرودو ارباب حلقه ها!
😁😁😁
باید بشینم فکر کنم بقیه شون یادم بیاد!
پاسخ:
من اواخر شصت هستم. ابتدایی بودم زمان پخشش.. برای کراش و کراش بازی خیلی نی نی بودم خب :)
اره نقش که کناری هس همیشه بهتره :)
ارههه تارووو خیلی ناز بود... سم خیلی مهربون بود.
پ.ن: شما خانوم هسین !!!!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی