دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

ملت پر تلاش تعطیلات را چگونه گذرانده اند؟؟

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ق.ظ

امروز صبح رفتم سر کلاسی که  به عنوان مستمع آزاد شرکت می کنم. استاد کلاس پروفسور ۸۰ ساله دانشکده هستند  که سابقه همکاری توی ناسا رو دارن... اومدن سر کلاس و نوروز باستانی رو به قول خودشون تبریک گفتند و از چند نفر پرسیدن این مدت رو چیکار کردند... طبیعتا کسی جواب درست درمانی نداد.. ایشون فرمودند چرک نویس یه کتاب رو تهیه کردند با ۳۲۰ صفحه... کسی که کتاب علمی نوشته میدونه ۳۲۰ صفحه انگلیسی کتاب تکست نیازمند چه میزان مقاله و تلاشه و محاسبات ریاضی طاقت فرسا... البته که همه فصلها رو الان اماده نکردن... اما برای منی که ۳۲۰ صفحه کتاب منبع خوندن هم چند روز زمانمو میگیره سخت بود شنیدنش... تازه فرمودند یه دو سالی باید روش کار کنم که کتاب خوبی شه.. ااین همه تلاش .. این همه امید به زندگی... اینو گفتم که معیار دستتون بیاد که چقدر باید کار کنیم تا برسیم به جوامع بین المللی و حرفی برای گفتن داشته باشیم... تازه ایشون حدود چهل سال پیش معروف شدن که به نظرم اون زمان معروف شدن کار ساده تری بود تا الان.. الان باید کم کم پنج برابر اون زمان تلاش کنیم تا در کنار دیگر پژوهشگران دیگه ما دانشگاهیان ایرانی هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

پ.ن : نامبرده چندین کتاب در انتشاراتهای بین المللی چاپ کرده و کتابهایش با اقبال خوبی مواجه هستند.... 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۱/۱۸
  • ۱۸۲ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۱)

همیشه در مقابل این جور آدم ها ناجور احساس خجالت زدگی میکنم ...

چقدر تلف کاری هستم من!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی