دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

Image result for fiction

میگن هر کسی رو توی این زندگی دوست داشته باشی در زندگی بعدی شبیه بهش میشی .. این افسانه میگه دلیل اینکه آدما اینقدر خودشونو دوست دارن همینه. چون عشق قبلی خودشونن. رمانتیک نیس؟

پس من توی زندگی قبلیم اینقدهههههه خوش سلیقه بودم  و نمیدونستم :))) مگه میشه یه مومشکی خنده رو که تندتند و با شو رو حرارت براتون حرف میزنه و خودش غش غش میخنده دید و عاشقش نشد.

جالبه که میتونم راجع به زندگی قبلیم کلی خیال پردازی کنم و قصه ببافم.

چه افسانه قشنگی هست. چقدر بعضی افسانه ها میتونن حال آدم رو نسبت به خودشون خوب کنن.

پ.ن : اون عزیزانی که از قیافه الانشون خوششون نمیاد حواسشون باشه در این زندگی و عشقشون رو با چشای باز انتخاب کنن. :)

پ.ن 2:اگه این افسانه درست باشه احتمالا در هر زندگی جنسیتمون فرق میکنه مگه اینکه ..... :))

پ.ن3: اونایی که میگن من اگه صد بار دیگه به دنیا بیام دوست دارم دختر یا پسر باشم طبق پ.ن 2 با من حرف نزنن دیگه :)))

پ.ن 4: فک کنم توی زندگی بعدیم دیگه هیچچچچچچچ کی شبیه من نباشه.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۰۱
  • ۲۸۰ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی