دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

زمان خاکستری (مدیریت زمان)

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ب.ظ

Related image

برای خوندن توضیحات مربوط به زمان خاکستری به این لینکها از وبلاگ پریسا جون مراجعه کنید.

http://habbeangur.blog.ir/1397/02/06/%D9%87%D8%B1-%DA%86%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1

http://habbeangur.blog.ir/1397/02/10/%D9%85%D8%AB%D9%84-%DA%AF%D9%88%D8%B1%D8%AE%D8%B1

من میخواستم این توضیحات رو بنویسم دیدم پریسا جون خیلی خوب و کامل نوشتن. ممنون ازشون.

من متوجه شدم که مدت زیادی از روزم رو در زمان خاکستری طی میکنم. و سعی کردم تغییرش بدم.. پیشرفتم قابل توجه بود.. کاری که در حالت عادی شاید در سه چهار ماه انجام میدادم الان توی یک ماه انجام میدم و خیلی از پروژه های ناتمام رو دارم تمام میکنم.

من اپ های مختلف و .. رو امتحان کردم اما متوجه شدم موثرترین عامل بعد از اراده کردن داشتن یه جای ثابت برای کار هست که از تفریح جدا باشه. خیلی نکته عادی و پیش پا افتاده ای هست اما واقعا مفید. این محل باید مقدس بمونه واسه کار. بعنی اگه مردین هم نباید وب گردی کنین اونجا یا باگوشی بازی کنین... قداست محیط که ریخت شما باز به حالت پیش برمیگردین... پس حواستون به حفظ حرمتش باشه...

الان محیط مقدس من، سالن مطالعه خوابگاه هست. و برای استراحت برمیگردم سوییتمون.. و حواسم هست که چقدر اونجا موندم و وقت استراحتم دقیقا معلوم و متمایز هست.

پ.ن : دلیل اینکه خیلیا توی کتابخونه بهتر درس میخونن همینه... شرطی شدن که اونجا محیط درس و کاره نه تفریح.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۰۳
  • ۳۰۸ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی