دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

به وقت شام

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۰۹ ب.ظ

Related image

به وقت شام رو رفتم دیدم... نمیخوام نظر بدم خوبه یا بده...  در مدتی که فیلم داشت پخش میشد داشتم فکر میکردم چقدر زبان عربی ای که فصیح صحبت بشه قشنگه... ما یه مشت معلم عربی داشتیم که به بدترین حالت صحبت که چه عرض کنم دست و پا میزدند تا عربی رو دست و پا شکسته بخونن.. اینجا با تمام حسشون صحبت میکردند.. مخصوصا اون خانومه که داشت در وصف شهرشون شعر میخوند. اونجا اوج توجه من به زبان عربی بود.. جملاتشون آهنگ داشت و من داشتم فکر میکردم اگه خوب به ما درس داده بودند شاید الان هممون میتونستیم یکم عربی صحبت کنیم و بخونیم... و چه زبان قشنگی.... حیف شد.

به قول معروف what a pity

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۲۹
  • ۲۱۸ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۱)

هر کشور عرب، لهجه های مختلف داره که قشنگترین لهجه را لبنان داره. اما واقعا زبان عربی خیلی شیرین و دوست داشتنیه، مخصوصا شعرها و خوندن هاشون آدم ناخودآگاه جذب میشه...
همه دلشون از معلم های عربی خونه :/
پاسخ:
من کلا خیلی از لهجه و اینا سر در نمیارم واقعیتش :) یه لحظه چشامو می بندم و گوش میدم و از منظر زیباشناسی بررسی میکنم... میبینم قشنگه.. اون روز هم چشامو بستم دیدم خیلی عربی قشنگه... فک کنم دلیل اینکه دلمون خونه ازشون اینه که خودشون هم خیلی خوب بلدش نبودن... مثلا در حد معلمای انگلیسی تبحر و مهارت نداشتن.
مرسی ازت ماریا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی