دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

دست نوشته های روزالیند فرانکلین

چه فرقی داره روزالیند باشم یا شاخه نبات حافظ یا معشوقه سعدی :)

نگارنده در مورد مطالبی که ادعا میکند هیچ ادعایی ندارد چه برسد به این سطور که هیچ ادعایی در موردشان ندارد.:)

یادگیری آنلاین1

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۲۶ ب.ظ

Related image

در حال تحقق بخشیدن به یکی از آروزهای یادگیری هستم:))) همیشه دلم میخواست یک درس رو یاد بگیرم... از عید نشستم دارم یه درس رو آنلاین میخونم... یادگیری خیلی حس خوبیه... به ادم طراوت و تازگی میده... حس نمیکنی یه مرداب ایستایی... البته یادگیری از یک سن به بعد سخت میشه... وقتی در یک رشته متخصص میشی اینکه یه سری چیزاها رو ندونی اذیتت میکنه و اگه سخت هم باشه و نتونی به راحتی یادش بگیری خیلی راحت رها میکنی و شاید این حس ناخوشایند باعث بشه به دانسته های قدیمی ت تکیه بزنی و هیچ وقت نخوای خودتو زیر سوال ببری.. جالبه وقتی یه چیز رو بلد نیستی از دور ازش یه دریای عمیق میسازی که وای من با این عظمت (وسعت و عمق ) چیکار کنم .. من که اینو بلدش نیستم... اما بعد که یادگیرفتی میشه واست یه جویبار کوچولو... و میفهمی که خیلی هم چیز سخت و عجیبی نبوده.. در واقع یادگیری مداوم اعتماد به نفست رو خیلی بالا میبره.. میفهمی دانسته هات نیستن که تفاوت تو رو با دیگران میسازند .. مغزت در حین یادگیری به یه تکاملی میرسه و این منطق و تمامل مغزی همیشه باهات میمونه حتی اگه دانسته هات فراموش بشن (البته این در صورتی امکان پذیره که خوب منطق اون مبحث رو یاد گرفته باشین و طوطی وار نخونده باشین)

حالا منم از این درسه واسه خودم غول ساخته بودم .. هر وقت کلیدواژه هاشو میشنیدم بدون اینکه از بقیه دانشم برای تحلیلش استفاده کنم میگفتم من که این درس رو نخوندم پس این مبحث رونمیفهمم و خیلی راحت همه چی رو کنار میذاشتم.. الان فهمیدم که بابا درسته این درس خیلی خفنه.. درسته خیلیا که ازش حرف میزنن بلدش نیستن اما یه منطق های روتیین داره.. که ادم گیج نمیشه.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۲۰
  • ۱۶۵ نمایش
  • روزالیند فرانکلین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی